Advertiser 2
9
Ahad, Jun 20, 2010 Post By: Tan Sri Kroll™

Kena Tag dan pertama kali mebuat Tag :))

kena tag?? yg ni aku buat sbb pendek je...yg lain2 tu aku buat lepas exam lah..sbb panjang gilerrhhhh..hehe...so syarat2 nye kat bawah ni...


1. Permainan ini terbuka kepada semua peringkat umur
2. Satu gambar setiap seorang dan adelah gambar anda sendiri. 
3. Gambar mestilah senyuman yang ikhlas dan lebar to the max
4. Gambar adalah berseorangan sahaja. lau nak gambar couple pon boley, tapi pastikan yang sorang lagi tu adalah saya (ahahaha) xde lah...
5. Mestilah follow tuan punye blog
6. Tag sekurang-kurangnye 4 orang bloggers comel. comel ke? ehhe~ :))

sape yg kene tag??



well..sbb peraturannye kena letak gambar..aku harap sume follower aku tak larik lepas aku letak gambar aku kat sini..gambar ni gemuks sket..hikhikhik...zaman kurus adalah tahun lepas(kurus ke??)
pejam mataaaaa.....

|
|
|
|
|
|
|
|
|
scroll...
|
|
|
|
|
|scroll...
|
|
|
|
|
|
|
|
|scroll|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
scroll|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(mase kecik)
(masa skrg)
hahaha...tipu jee....ni gambar anak sedare aku mase kecik ngan mase skrg...hehe...
|
|
|
|
|
|
|scroll lagik..|
|
|
|
|
|
|
|lagikk...|
|
|
|
|
|
|
|

|
||
|
|
|
|
mengade betul kan...hikhikhik..scroll lagikkk..|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


(haha..gambar dari Fb..malas dah nak carik yg lain.)



  1. yeyyyyyy... ko buat jugak tag ni.
    ni yg sayang ko lebih ni! hahahhaha

  1. tan sri, susah2 ckp cik puan comel. time kasih.. en. tuan kata nnt die nak blanje tan sri makan2 haha

  1. ala..cantiknye mata dak tu..
    adeii

  1. intan~ berbahaye sungguh statement ko nih intan...

    cik puan~ ckp ngan En tuan...tan sri mkn kat tempah yg 10 bintang je..sediakanlah duet bnyk2 yek..hikhikhik...

    norhayati~ lorrrhhh..ingt mate aku yg cantik tadi..hahaha..bulu mate anak sedare aku ni mmg lebat+panjang+lentik..sampai mama dia pon kalah..org selalu ingt dia pompuan dan ade yg tanye"pakai maskara ke??" gile ape kecik2 pakai maskara kan??? apelah punye orang...hahahahaha...

  1. pembetulan kepade cik puan *tempat* bukan *tempah* ye..ehehhhehe...

  1. kene tag jugak aku..aku dah wat tag tuh..huhu..ap pon comei nyer gambar........
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    anak sedara tu.

  1. hahahaha...cisss...ingtkan aku yg comel..hakhakhakhak... :p

  1. comelnyeeeeeeeeee dak kecik tu.mata dia cantik sungguhhhh
    indahnya ciptaan Allah :)

  1. tan sri merangkap cucu alien nenek

    aku dah pernah buat tag nie!
    :)
    nnti lepas exam aku buat 2nd round yer cucu!!

This is a moderated blog,we will review comments for posting within 24hour.We do not discriminate against any views, but we reserve the right not to post comments.

Thank You for Your Incredible Support.

Related Posts with Thumbnails
Copyright Reserved KROLL, KHAIRUL & KEYROLL 2010.
Design by: Tan Sri Dato' Dr.Khairul | MBBS | supported by Nuffnang