Advertiser 2
5
Jumaat, Julai 09, 2010 Post By: Tan Sri Kroll™

Bagaimana agaknya jika binatang ade Facebook??

facebook 

Cicak Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih... (^_^)
6 hours agoCommentLike

Nyamuk Baru habis ronda rumah Ajoi... kenyang burp, Alhamdulillah. ..
6 hours ago

Aedes Baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!!!
5 hours ago

Ayam Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh! ...
4 hours ago

Cicak isteriku tersepit pintu :(
3 hours ago

KucingBetina "Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa."
2 hours ago

Ayam Kawan2...kalu esok guwe tak update...bererti guwe udah di goreng....I luv u all... jangan luper wat kenduri arwah untuk I yaa...
2 hours ago

Nyamuk Siot, sekali drug addict gua hantam daaaa. Gua positif HIV AIDS... uwaaaaaaa
2 hours ago

Cicak Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap ... dah tak tahan nii nak membuang...cau dulu yerrr kawan2...
2 hours ago

Kucing Baru je add awek sebelah umah... keturunan PARSI beb!!!
2 hours ago

Tikus Operasi malam ni... selongkar kitchen kabinet... sape nak ikot?
2 hours ago

katak malam ni nk wat konsert la..da lama x ujan ni..hangat oii..
2 hours ago

ular rasa mcm nk makan lauk telo la malam ni..mana nk cari ek..
2 hours ago

Anjing Aku tension bila ada mat rempit berkumpul tepi rumah aku tiap malam. Nak tido pun x senang hanjeng punya org.
2 hours ago

Kuda Patah kaki; Rider aku bangang salah timing bila nak lompat pagar, sekarang rehat kat kandang.
2 hours ago

Kura-kura Aku sakit hati bila bini aku berjalan. Lembab mcm siput babi
2 hours ago

Siput-babi Aku sakit hati bila bini aku bergerak. Lembab mcm kura2
2 hours ago

Gagak Tadi jumpa ayam KFC. Jangan jeles
2 hours ago

Burung-Kakak-Tua Penat betul nk ubah stigma masyarakat. Walaupun aku Burung Kakak Tua, tapi aku burung Jantan!!!
2 hours ago

Babi-hutan susah betul nak cari makanan halal sekarang ni.
2 hours ago

Kera semalam GF aku bagi bunga. Sedap jugak kunyah
2 hours ago

Tikus Aku makan mee goreng mamak kat Al Naz maju@precint 9. Meh la join sekali.
2 hours ago

Lalat Asyik hurung bangkai je. Alhamdulillah hari ni jumpa nasi bungkus.
2 hours ago

Sotong Aku bengang bila tapak sulaiman ejek aku si lembut
2 hours ago

kucing update petang karang tepat jam 5.00pm slow ngendap ala2 pink panther nyurik ikan bawal kepunyaan kak lela majnun.
2 hours ago

lipas merasmikan pengunaan kepak baru sekali bila dikembangkn. ..gerun tengok mmber aku kene tarik dgn jeli2 panjang kepunyaan cik cicak..eee seram nyeee....
2 hours ago

itik-serati hahahhaa lawak2 ayam serama tu ade hati jalan tersengguk2. ...nk tiru aku le tu.. lol....
2 hours ago

Ikan-laga Boring sey, duduk sorang2 dalam tanki ni.
2 hours ago

Ikan-parang Kurang asam punya manusia, letak gambar aku kat depan bekas keropok
2 hours ago

Ikan-Jerung Kenapa x de sorang pun nak add/approve aku.
2 hours ago

Ikan-Sepat Terkenang jiran sebelah yang dah dijadikan ikan pekasam. Al Fatihah
2 hours ago

Ikan-Bilis Wah ramainya kawan kita. Tahniah remy, ko kawan aku yang ke 5000.
2 hours ago

Ikan-Arowana Cantik tak sisik I? Cantik kan ?
2 hours ago

Ikan-Mas-Koki macam mana nak kurus nie?2 hours ago



  1. giler la binatang jadi camtu, xde musuh2 la lg.hehehe

  1. ahhahahahaha.. gelak sorang aku tengah-tengah malam ni..

    baek punya kalau binatang ade fb..

    XD

  1. entry terbaek ah..
    sape la yg rajin menyelami perasaan binatang² ni..keke

  1. hahaha... klaka gler weh.. :))
    paling xtahan kura2 la, bleh kutuk bini dia jgn lambat...:))

This is a moderated blog,we will review comments for posting within 24hour.We do not discriminate against any views, but we reserve the right not to post comments.

Thank You for Your Incredible Support.

Related Posts with Thumbnails
Copyright Reserved KROLL, KHAIRUL & KEYROLL 2010.
Design by: Tan Sri Dato' Dr.Khairul | MBBS | supported by Nuffnang