Advertiser 2
19
Selasa, Mei 11, 2010 Post By: Tan Sri Kroll™

My Dream house... (^_^)

Mmmmm....sebenarnye dari kecik lagi aku berangan nak ade rumah yg sngtlah besar serta menakjubkan...bukan tuk menunjuk2 tapi tuk aku dan family...bayangkan..korang duduk2 berbual kat tepi kolam...bersantai2 kat ruang tamu yg best,cantik,menawan...bayangkan korang duduk di balcony menikmati keindahan rumah korang....anak2,cucu2,cicit2 berlari2 dngn riangnye.....fuhhh..takleh aku nak bayangkan...best sangat!!!! So melalui research yg aku dah buat...kat bawah ni ade list of my dream house...dan satu hari nnt aku akan pastikan salah satunye jadik rumah aku...insyaAllah....teringin bangat!!!!! 

down arrow



down arrow

down arrow

down arrow

down arrow

down arrow

down arrow

down arrow

down arrow

down arrow

korang plak nak rumah yg macam mane?? manelah tau org zaman sekarang ni pelik2..entah2 ade je yg dari kecik mengidamkan nak duduk dlm pondok ke...kotak ke...tong ke...dan yg pelik2...



  1. weh khai
    kalau ko dah duduk umah macam ni
    aku nak kahwin dengan kau tau!
    hahahah

  1. Tanpa Nama

    nk rumah mcm kroll gakz..
    cantik nau...
    tpesona...
    mmg citarasa yg amat2 outstanding...
    ~ k.wahida ~

  1. ko bkal amik kontraktor mana nk wat ni? give his namecard when u found one..

  1. THE PERFECT FIT SOULGASM:

    ooo...pandai ko yek bella..kalo aku ade rumah mcm tu terus nak kawen ngan aku...huhhh...

    k.wahida:

    mmm....kak wahida mintaklah kat bakal suami kak wahida(takyah la mention name)...dia bg kot...hehehe..

    AJMAL:

    ko nak jugak ke??? sorilah...sbb lepas dia dah buat rumah aku tu nnt...aku nak potong tangan ngan kaki dier...supaya kat dunia ni aku je ade rumah yg best!! hahahaha....

  1. hidayah~ betul..betul..betul...mmg cnatik sangat...hehe.. ;)

  1. krol..krol.. namakan aku pewaris ko!!!! hehehhe

  1. ehh..ehhh..ehhhhh...mcm la aku ni "hypogonadism" sampai terdesak sngt nak wariskan kat ko...hahahaha.. :p

  1. Tanpa Nama

    amboi rumah hang!! besonyer..untuk satu keturunan pun boleh da tuh..hehheh..dahsyat betol rumah idaman ko ek...

  1. tan sri, cik puan dah lama bercadang nak jodohkan anak2 cik puan dengan anak2 tan sri. berbesan la kite nnt ye

  1. anna badi:-

    hahahaha...biar satu keturunan terus duduk situ...xpayah nak susah2 buat rumah lain dah..heehhe...


    CIK PUAN WANIE AZEERA:-

    hahahahhaa...amboi cik puan merancang mase depan anak2 dah yek...hahaha....

  1. kite nak rumah yg sweet.. simple but nice... elegant.. tp xde la besar sgt cam khai nye ni.. x lrt nak vacuum.. huhu..xnak teres.. sbb da jenuh duk bekongsi dinding ngan jiran ni.. ehe..

  1. hahahahha...lawak2...boleh plak tak larat nak vacuumm....upah la maid 5-10 org..kan senanggg..hikhikhikhik....

  1. Tanpa Nama

    gambar ke3 besh...i like that..:)~anynomussly mysterious...

  1. eeii, x takut ke duk umah besar2, nnt banyak antu
    hehe

    kdg2 org zgzg yg dpt blk besar2 pun takut, mula2 nak blk besar, tp takut nak tdo dlm blk sdiri sbb banyak ruang
    alhamdulillah blk ak ckp tuk brg2 ak je

    p/s: kena ubah mentaliti sniri

  1. eh lg 1, ko x leh ejas ke "copyright alert" tuh??

    penat ah sbb ak ske bukak new tab

    nak tngok gmbr pun copyright alert, bukak link pun copyright alert..

    kan bagus kalo org copy isi dlm blog ko nie, berpanjang2lah faedah yg ko dpt
    mcm pniagaan multilevel

    aish, knapa ak membebel dlm nie
    maalish
    wassalam

  1. aku mmg nak buang...tapi entah mcm mane tah..dulu aku letak pandai..nak buang dah lupe..hehehe...xpelah nnt aku usahakan.. :)

  1. hehe
    saja singgah lalu~~
    mekasih

This is a moderated blog,we will review comments for posting within 24hour.We do not discriminate against any views, but we reserve the right not to post comments.

Thank You for Your Incredible Support.

Related Posts with Thumbnails
Copyright Reserved KROLL, KHAIRUL & KEYROLL 2010.
Design by: Tan Sri Dato' Dr.Khairul | MBBS | supported by Nuffnang