Advertiser 2
Khamis, November 10, 2011 Post By: Tan Sri Kroll™

11.11.11 ade ape dengan tarikh ini??

Salam...aku tgnk tarikh 11.11.11 ini dah jadik fenomena kat facebook and twitter...semua org memperkatakan pasal tarikh ini...ape yg specialnye dengan tarikh ini??


Ade yg menyatakan bahawa tarikh ni pernah berlaku pada 11.11.1911 yg mana bnyk perkara2 aneh terjadi. Dikatakan suhu jatuh lebih dari 60F dlm masa satu hari dan di US katenye berlaku taufan dan tornado begitu juga kejatuhan suhu yang mendadak.Di Kansas city pula,pada paginya suhu agak panas iaitu 24C dan kemudiannya dengan mendadak turun sehingga -12C pada sebelah petangnya.
Filem pon ade jugak yg bertajukkan 11.11.11 yg berkisar tentang terbukanya pintu neraka.Filem yg dibuat oleh Darren Bousman ini menceritakan kisah hidup seorg lelaki yg mana keluarganya mati dalam sebuah kemalangan kereta pada pukul 11.11 am dan seterusnya dihantui oleh nombor 11.


Ramai jugak yg mengambil kesempatan untuk kawen pada hari ni...bg aku xde ape yg istimewanya..just senang nak ingt anniversary lah kot...


Dan ade jugak yg ckp akan kiamat pada 11.11.11...dulu org pernah jugak ckp akan kiamat pada 9.9.99...tp terbukti xberlaku pon...


So kesimpulannye aku nak ckp...sebenarnye xde ape yg istimewanya ngan 11.11.11 nih..cumenye...ianya tarikh yg senang diingat...dan xde yg boleh kita ckp membawa bala atau membawa kesenangan pada tarikh ini...cuma org barat biasalah dengan propaganda diaorg..selalu mencari cara untuk menyesatkan manusia..kita sbg org islam jgn la percaya dengan semua dusta yang dikatakan...berkenaan hal kiamat...hanya Allah sahaja yg tahu...kalau Allah nak buat kiamat...bila2 pon boleh....cuma yg istimewanya 11.11.11 nih jatuh pada hari Jumaat iaitu penghulu segala hari...sama dengan hari Jumaat yg lain...


Wallahualam...

Oh...lupe plak nak citer kat mesir nih...the great pyramid giza sampai kene tutup untuk mengelakkan berlakunya ritual seperti yg disebarkan ramai yg akan dilangsungkan didalam pyramid tu..
Antara 3 pyramid tu...pyramid of Cheops adalah yg terbesar dan didalamnya menyimpan jasad firaun Khufu yg satu2nya terselamat dan juga merupakan salah satu 7 keajaiban dunia... beselah kan...bukan mesia je yg terkenal dengan bomoh,sihir dan sewaktu dengannya...di mesir pon ade jugak bende 2 mcm tu.. :)



  1. baru tau piramid tutup hihi Allah2 banyak jugak org arab yg percaya benda khurafat ye

This is a moderated blog,we will review comments for posting within 24hour.We do not discriminate against any views, but we reserve the right not to post comments.

Thank You for Your Incredible Support.

Related Posts with Thumbnails
Copyright Reserved KROLL, KHAIRUL & KEYROLL 2010.
Design by: Tan Sri Dato' Dr.Khairul | MBBS | supported by Nuffnang